Menu

اخبار

اخبار

دفاتر نمایندگی  و کارشناسان خونگیر برتر معرفی شدند
 

دفاتر نمایندگی و کارشناسان خونگیر برتر معرفی شدند

استان های اصفهان، البرز و لرستان به عنوان دفاتر نمایندگی برتر یک سال گذشته منتهی به مهر ماه سال سال 95معرفی شدند.
شنبه، 01 آبان 1395 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، در پنجمین همایش سالانه مدیران و رابطین بانک خون بندناف رویان که روز پنج شنبه در استان همدان برگزار شد، دفتر نمایندگی اصفهان از میان دفاتر نمایندگی بزرگ، دفتر نمایندگی البرز از میان دفاتر نمایندگی متوسط و لرستان از میان دفاتر نمایندگی کوچک به عنوان دفاتر نمایندگی برتر یک سال گذشته ( مهر ماه سال 94 تا مهر 95) معرفی و تقدیر شدند. 

همچنین براساس شاخص های تعداد خونگیری، درصد آلودگی کمتر، آمار فسخ کمتر و لخته کمتر و به طور کلی آمار کیفی و کمی بهتر، هدی حسن نژاد، فاطمه علی بیگی و معصومه کاظم نژاد از مازندران، هما ابراهیمی گنجه و فاطمه وکیلی از خراسان رضوی، ، سمیه خوش بخت از خوزستان، مرتضی محبتی از آذربایجان غربی، فاطمه کرمانی از اصفهان و فریبا پناهی از فارس به عنوان خونگیران برتر سال معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشترین درصد رشد نمونه های فریز شده
بنابراین گزارش، بیشترین درصد رشد نمونه های فریز شده در یکسال گذشته در میان استان های بزرگ متعلق به اصفهان، در میان استان های متوسط مربوط به استان هرمزگان و در میان استان های کوچک مربوط به استان سمنان بوده است.

بیش از 400 خونگیری در یک سال

آسیه ساعی از استان اصفهان با انجام حدود 430 مورد خونگیری از بندناف نوزادان در یک سال گذشته به عنوان فعال ترین خونگیر معرفی شد.

در این همایش مدیرعامل بانک خون بندناف رویان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از افراد برگزیده تقدیر کرد.
پایان مطلب/

تصاویر
  • دفاتر نمایندگی  و کارشناسان خونگیر برتر معرفی شدند
ثبت امتیاز
نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.