Menu

رسیدگی به شکایات

منشور اخلاقي و خط مشي رسيدگي به شکايات مشتريان

ماموريت ما: جمع آوري و پردازش و ذخيره سازي سلول هاي بنيادي خون بند ناف نوزادان .

چشم انداز ما:  دستيابي به سازماني چابک، پيشرو و ممتاز و مشتري مدار و خوش نام در زمينه حفظ و نگهداري سلول هاي بنيادي و عضويت در بانک جهاني – حفظ رتبه اول در ميان شرکت هاي فعال در همين زمينه در ايران و خاورميانه، ايجاد مرکز پيوند همکار با شرکت.

ارزشهاي ما:  صداقت، اعتماد، نظم، و انضباط در کار، پايبندي به تعهدات، مهرورزي به طرف هاي ذينفع، حفظ کرامت انساني، نو انديشي و پويايي، آراستگي ظاهري کارکنان و محيط کار گروهي و مشارکت پويا مسئوليت پذيري.

اهداف ما:  ارتقاء سطح رضايت مشتريان، ارتقاء کيفيت خدمات.

اقدامات براي دستيابي به چشم انداز، ارزش ها و اهداف:

  • رعايت اصل ادب و تواضع در برخورد با مراجعين و تکريم آنها
  • شفافيت در اطلاع رساني به مشتريان و پاسخگويي و پاسخ دهي سريع به آنان
  • رعايت توصيه هاي استانداردهاي راهنماي رسيدگي به شکايات ISO 10002:2014 و رعايت قواعد و ضوابط مندرج در استاندارد ISO 10001:2007 در رابطه با سلوک اخلاقي با مشتريان
  • انجام دقيق و سريع و صحيح کار و جلوگيري از تضييع حقوق و وقت مشتريان
  • اولويت دادن به مشتري و ايجاد انگيزه و قدرداني از کارکنان در راستاي ارتقاي رضايت مندي و خشنودي مشتري تلاش مي نمايند
  • به روز رساني اطلاعات نيروي انساني و آموزش آنها در خصوص نحوه برخورد و برقراري روابط صميمانه با مراجعين
  • ايجاد يک سيستم مستند کتبي و مکانيزه براي گردآوري و حل و فصل شکايات
  • ارائه رهنمود هاي شفاف به مشتريان براي طرح شکايات و انتقادات و پيشنهادات
  • واقع بيني و رسيدگي منصفانه و بي طرفانه به شکايات و پرهيز از برخورد متعصبانه با مشتري در ارتباط با شکايات دريافتي
  • پايش و اندازه گيري سطح رضايتمندي مشتريان و انجام اقدامات اصلاحي و پيشگيرانه براي افزايش اثر بخشي سيستم
  • حفظ محرمانگي اطلاعات مشتريان
Loading
  • فرم رسیدگی به شکایات

  • نام فایل
    اندازه
    پردازش
    وضعیت