Menu

اخبار

اخبار

سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف
 

سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف

مسئول امور نمایندگی‌های بانک خون بند ناف رویان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف امکان‌پذیر است، گفت: بزرگ‌ترین بانک خون بند ناف نوزادان در خاورمیانه متعلق به ایران است و ما در حوزه ذخیره سلول‌های بنیادی فعالیت داریم این سلول‌ها به صورت نامحدود و مادام‌العمر در شرایط فریز می‌توانند در بانک‌های خون ذخیره شوند.
دوشنبه، 16 مهر 1403 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی، هادی جوشقانی ۱۶ مهر ماه در کارگاه آشنایی با سلول‌های بنیادین، کاربرد و پتانسیل آن در درمان بیماری‌ها که در اداره کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بانک خون بندناف رویان جهاددانشگاهی با همت زنده یاد کاظمی آشتیانی، با هدف ذخیره سلامت در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده، هم اکنون در ۴۷ نمایندگی سراسر کشور مشغول ارائه خدمت است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نمونه خون بند ناف از کل کشور در بانک عمومی این مجموعه فریز شده است.

مسئول امور نمایندگی‌های بانک خون بند ناف رویان، تصریح کرد: خون بند ناف تا قبل از تاسیس رویان، به عنوان یک زباله بیولوژیک دور ریخته می‌شد، اما با علم دانش فنی، این امر به ذخیره سلامت تبدیل شده و اکنون نیز محصولات زایمانی جدیدی به محصولات ما اضافه شده است.

وی، مبلغ پرداختی مشتریان بانک خون را ۱۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مشتریان علاوه بر مبلغ فوق، سالانه ۵۶۰ هزار تومان به عنوان شارژ نیز باید پرداخت کنند.همچنین متقاضیانی که شرایط پرداخت هزینه را ندارند می‌توانند از تسهیلات برخی از بانکها استفاده و به صورت تسهیلات ۱۰ ماهه، کارمزد ۴ درصد بازپرداخت کنند.

سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف

مسئول نمایندگی‌های شرکت بن‌یاخته‌های رویان اظهار کرد: برخی از بیمه‌های تکمیلی نیز در پرداخت هزینه‌های بانک خون همکاری دارند و طی رایزنی که انجام شده در تلاش هستیم تا همه هزینه‌ها تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرد.

ممیزی واحد نمایندگی بانک خون بندناف رویان در ساری

 بعد از برگزاری کارگاه آشنایی با سلول‌های بنیادین، هادی جوشقانی مسئول امور نمایندگی های بانک خون بندناف رویان،  دکتر معصومه نوری مدیر واحد تحقیق و توسعه و نیلوفر عسگری کارشناس واحد تضمین کیفیت و ممیز دفاتر نمایندگی با حضور در دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در ساری به بررسی تخصصی عملکرد دفتر جهت کنترل عملکرد کارشناسان خونگیر، رضایتمندی مشتری و رعایت کلیه دستورالعمل ها و استانداردهای بین‌المللی در راستای بهبود مستمر کیفی و تعالی سازمان پرداختند و راهکارهای مربوطه را نیز برای بهبود عملکرد دفتر نمایندگی ارائه دادند.

پایان مطلب/

تصاویر
  • سرمایه‌گذاری سلامت فرزندان با ذخیره خون بندناف
ثبت امتیاز
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو در اخبار

آرشیو ماهیانه

Skip Navigation Links.