Menu

تماس با ما

آخرین سوالات پرسیده شده

 عدم امکان پرداخت سالیانه

با سلام و وقت بخیر. قرارداد من 20به تاریخ بهمن 1390 است از تایمی که تماس گرفتید برای پرداخت شارژ سالیانه اقدام کردم ولی امکان وارد شدن به سایت پرداخت رو ندارم. در مرحله ورود به حساب کاربری مشتریان قبل از 18 بهمن 1393 خطای 404 می ده
ﺳﻪشنبه، 23 بهمن 1403 - 12:41

 عدم وجود اطلاعات دقیق از قرارداد

سلام فرزند بنده در سال 88 به دنیا اومد و قرارداد مرب.ط به ان سال است ولی اطلاعات این قرارداد در سایت شما ناقص است و چندین بار هم از طریق لینک گذاشته شده فرم هویتی را کامل کردم ولی ارسال نمی شود
جمعه، 19 بهمن 1403 - 21:13

 فراموشی رمز و پسورد

هر چی تلاش می کنم با یوزر و پسورد قدیمی وارد بشم سیستم قبول نمی کنه فراموشی رمز و می زنم میگه یوزر درست نیست
جمعه، 19 بهمن 1403 - 10:21
مشاهده بیشتر

صدای شما را می‌شنویم

همیشه از شنیدن صدای علا‌قه‌مندان و مشتریان ارزشمند خود خوش‌حال می‌شویم. سوال‌ها، پیشنهادها و نظرات شما برای ما مهم بوده و ما تمام تلاش خود را برای کمک به شما به کار می‌گیریم. اگر سوالی دارید که جواب آن در وب سایت وجود ندارد، تیم پشتیبانی ما آماده کمک به شما می‌باشد. به سادگی از فرم زیر برای ثبت سوال خود استفاده نمایید. اگر هم اکنون در دسترس نبودیم، در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
لطفا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا موضوع را انتخاب کنید.
لطفا عنوان را وارد کنید.
لطفا سوال را وارد کنید
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر وارد نمایید

اطلاعات تماس

خطوط ویژه مشتریان: 27635000 (021)
آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، خیابان بنی هاشم، بعد از میدان بنی هاشم، کوچه حافظ شرقی، پلاک 24 (7 و 35 قدیم)
کدپستی: 1665666311
صندوق پستی: 3165-16765
پست الکترونیک روابط عمومی: info@rsct.ir
پست الکترونیک ویژه مشتریان: crm@rsct.ir
 

صندوق صوتی

تلفن: 27635006 (021)
 

ارتباط پیامکی

شماره پیامک: 30004831
راهنما: به منظور دریافت شماره حساب جهت پرداخت مبالغ قرارداد و شارژ سالیانه عدد 1، برای آگاهی از نحوه پرداخت مبلغ عقد قرارداد و شارژ سالیانه عدد 2 و جهت دریافت لیست آزمایشات مادر در ماه نهم بارداری عدد 3 را به شماره پیامک بالا ارسال کنید.