Menu

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

جهت استفاده از این ماژول وارد "تنظیمات ماژول" شده و آن را پیکربندی نمایید.

 عدم یافتن اکانت

سلامنمیتوانم در سایت وارد شوم و شارژ پرداخت کنم
ﺳﻪشنبه، 30 بهمن 1403 - 23:31

 عدم امکان پرداخت سالیانه

با سلام و وقت بخیر. قرارداد من 20به تاریخ بهمن 1390 است از تایمی که تماس گرفتید برای پرداخت شارژ سالیانه اقدام کردم ولی امکان وارد شدن به سایت پرداخت رو ندارم. در مرحله ورود به حساب کاربری مشتریان قبل از 18 بهمن 1393 خطای 404 می ده
ﺳﻪشنبه، 23 بهمن 1403 - 12:41

 عدم دسنرسی به محیط کاربری جهت پرداخت شارژ سالیانه

با سلام و احترام با توجه به درج شماره ملی به عنوان نام کاربری ورود میسر نشد. تاجایی که خاطرم هست حتی سال گذشته همه ما مشتریان به دو دسته تقسیم میشدیم (به قبل و بعد یک سالی) و از اون طیق و شماره پرونده امکان ورود داشتیم. اما الان با شماره ملی پدر چه در ورود و چه در فراموشی روز عبور پیام نیافتن نام کا...
ﺳﻪشنبه، 23 بهمن 1403 - 08:25

 عدم وجود اطلاعات دقیق از قرارداد

سلام فرزند بنده در سال 88 به دنیا اومد و قرارداد مرب.ط به ان سال است ولی اطلاعات این قرارداد در سایت شما ناقص است و چندین بار هم از طریق لینک گذاشته شده فرم هویتی را کامل کردم ولی ارسال نمی شود
جمعه، 19 بهمن 1403 - 21:13

 فراموشی رمز و پسورد

هر چی تلاش می کنم با یوزر و پسورد قدیمی وارد بشم سیستم قبول نمی کنه فراموشی رمز و می زنم میگه یوزر درست نیست
جمعه، 19 بهمن 1403 - 10:21
صفحه 1 از 25ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها   

موضوع

Skip Navigation Links.