Menu

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

جهت استفاده از این ماژول وارد "تنظیمات ماژول" شده و آن را پیکربندی نمایید.
تاریخ انتشار: شنبه 09 تیر 1403

 تغییرتلفن همراه

سلام.برای شارژ سالیانه به مشکل خوردم.سیم کارت قبلی که باهاش وارد سایت میشدم دیگه برای بنده نیست.
شماره جدید روبه چه صورت میتونم واردپروفایلم کنم ؟
شماره قبلیم
********** بود

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 98

سلام 

با واحد ارتباط با مشتری تماس بگیرید تا اصلاح اطلاعات برای شما انجام شود

021-27635700 الی 703

ثبت امتیاز

موضوع

Skip Navigation Links.