متاسفانه شماره همراه من در سیستم اشتباه ثبت شده و به جای ۰۹۳۵ شماره ۰۹۱۳ خورده و وقتی فراموشی رمز رو میزنم شماره با کد ملی تطابق نداره و در نتیجه رمز عبور برای من نمیاد. این در حالیه که پیامکهای سازمان برام میاد.
سلام
وقت به خیر
لطفا شماره پرونده خود را ارسال فرمایید تا همکاران واحد ارتباط با مشتری اصلاح کنند.
متشکرم
پرسش جدید
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان قبل از 1393/11/18 میباشد.
ورود به حساب کاربری
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان بعد از 1393/11/18 میباشد (شماره قرارداد 15100000 به بعد).