با سلامبنده دارای فرزند دختر متولد سال 1398 می باشم. هزینه شارژ سالها را تاکنون پرداخت کرده ام ولی اکنون با وارد کردن کد ملی بعنوان نام کاربری، امکان ورود وجود نداشت (پیغام خطایی می دهد مبنی بر اینکه چنین نام کاربری وجود ندارد). مجددا با کد ملی خودم، یک پروفایل جدید ساختم که باز هم قراردادم مشاهده نشد. لطفا راهنمایی نمایید چگونه می توانم به اطلاعات پروفایلم دسترسی داشته باشم؟ با تشکر
سلام
ضمن تشکر از تماس شما، نام کاربری کد ملی پدر و پسورد عدد یک تا 8 است
پرسش جدید
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان قبل از 1393/11/18 میباشد.
ورود به حساب کاربری
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان بعد از 1393/11/18 میباشد (شماره قرارداد 15100000 به بعد).