Menu

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

جهت استفاده از این ماژول وارد "تنظیمات ماژول" شده و آن را پیکربندی نمایید.
تاریخ انتشار: پنجشنبه 18 بهمن 1403

 عدم امکان دسترسی به سیستم جهت تمدید قرارداد

من پارسال سال 1402 قرارداد بستم و هزینه 5 سال رو پرداخت کردم الان وارد میشم با کد ملی میزنه اطلاعات یافت نشد حتی پیامک هم نمیزنه میگه اصلا کاربر وجود نداره با این کد ملی در صورتی که نام کاربری قبلی هنوز روی سیستمم سیو هست. سایت ورود مشکل داره رسیدگی کنید

امتیاز: Article Rating | تعداد بازدید: 42

سلام 

ضمن تشکر از تماس شما، به جای کلمه عبور عدد یک تا 8 را وارد کنید و سپس وارد پنل کاربری شوید. 

ثبت امتیاز

موضوع

Skip Navigation Links.