عدم دسنرسی به محیط کاربری جهت پرداخت شارژ سالیانه
با سلام و احترام با توجه به درج شماره ملی به عنوان نام کاربری ورود میسر نشد. تاجایی که خاطرم هست حتی سال گذشته همه ما مشتریان به دو دسته تقسیم میشدیم (به قبل و بعد یک سالی) و از اون طیق و شماره پرونده امکان ورود داشتیم. اما الان با شماره ملی پدر چه در ورود و چه در فراموشی روز عبور پیام نیافتن نام کاربری یا عدم وجود همچین کاربری رو دریافت میکنم. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید که بتونیم شارژ سالیانه رو بدون مشکل پرداخت کنیم. ممنونم.
امتیاز:

|
تعداد بازدید: 39
سلام
ضمن تشکر از پیام شما، نام کاربری کد ملی پدر و رمز عبور از عدد یک تا 8 می باشد.
به علت تغییر در زیرساخت ها مجبور به تغییراتی شده ایم که از شما عذرخواهی می کنیم. در صورتی که هنوز مشکل وجود داشت با ما در ارتباط باشید. سپاس