خانم ها و آقایان محترم سلام،من علی خسروی هستم با کد ملی **********برای دخترم متولد12/12/1397 تحت قرارداد هستیم ولی به دلیل مهاجرت سیم کارتم غیر فعال شده و من نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم و همچنین نمیتونم خودم شارژ سالانه رو پرداخت کنم سوالم اینه آیا راهکاری وجود داره این مشکل رو برام حل کنید؟با سپاسخسروی
سلام
ضمن تشکر از تماس شما، واحد ارتباط با مشتری برای حل مشکل با شما تماس خواهند گرفت.
پرسش جدید
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان قبل از 1393/11/18 میباشد.
ورود به حساب کاربری
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان بعد از 1393/11/18 میباشد (شماره قرارداد 15100000 به بعد).