ضمن سلام و تبریک سال نوی پیش رو،چرا از وقتی ظاهر و طراحی سایت تون تغییر کرده،دیگر بادر به مرداخت اقساط امسال نیستم؟شماره قرارداد =12810***، کد ملی پدر=4322***،پیشاپیش تشکر بابت مساعدتتان
سلام
ضمن تشکر از تماس شما، در صورتی که برای ورود به سایت مشکلی هست نام کاربری، کد ملی پدر و پسورد عدد یک تا 8 را ثبت فرمایید. پس از ورود نسبت به تغییر رمز ورود اقدام کنید و بعد برای پرداخت شارژ اقدام فرمایید. چنانچه مشکل برطرف نشد با شماره 021-27635000 داخلی 801 الی 804 واحد ارتباط با مشتریان تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. متشکرم
پرسش جدید
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان قبل از 1393/11/18 میباشد.
ورود به حساب کاربری
مشتریانی که تاریخ عقد قرارداد ایشان بعد از 1393/11/18 میباشد (شماره قرارداد 15100000 به بعد).