Menu

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ آنلاین

جهت استفاده از این ماژول وارد "تنظیمات ماژول" شده و آن را پیکربندی نمایید.

 پیگیری از اینکه تا چه زمانی پرداخت کردیم؟

بنیتا در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲ در تهران دنیا امده و عضو رویان شده و متاسفانه تاریخ دقیق مبلغی که سالیانه شارژ میکنیم را فراموش کردم، جسارتا چک میفرمایین که بروز شویم
جمعه، 19 بهمن 1403 - 09:29

 عدم امکان دسترسی به سیستم جهت تمدید قرارداد

من پارسال سال 1402 قرارداد بستم و هزینه 5 سال رو پرداخت کردم الان وارد میشم با کد ملی میزنه اطلاعات یافت نشد حتی پیامک هم نمیزنه میگه اصلا کاربر وجود نداره با این کد ملی در صورتی که نام کاربری قبلی هنوز روی سیستمم سیو هست. سایت ورود مشکل داره رسیدگی کنید
پنجشنبه، 18 بهمن 1403 - 14:27

 عدم دسترسی به نام کاربری و رمز عبورر

با سلام و احتراماینجانب به شماره قرار داد******** هستم ولی نمی توانم به نام کاربری و رمز عبور برای پرداخت عضویت سالیانه دسترسی پیدا کنم.لطفا راهنمایی بفرمایید.
چهارشنبه، 17 بهمن 1403 - 22:54

 نام کاربری

با سلاممتاسفانه نام کاربری را فراموش کرده ام و کد ملی همسرم نیست.شماره قرارداد**************ممنون میشم راهنمایی کنید
چهارشنبه، 17 بهمن 1403 - 20:17

 عدم امکان ورود به حساب کاربری

میخوام به حساب کاربری ورود کنم ولی سیستم پیام میده که: «کاربری با این مشخصات یافت نشد»لطفاً بررسی کنید مشکل چیه؟
ﺳﻪشنبه، 16 بهمن 1403 - 23:43
صفحه 6 از 29ابتدا   قبلی   1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  بعدی   انتها   

موضوع

Skip Navigation Links.